دانلود ریمیکس آهنگ نیمه ی جانم از حمید هیراد ♪

تاریخ : چهار شنبه 18 بهمن 1396
بازدید : 1875
نویسنده : نیما

 دانلود ریمیکس آهنگ نیمه ی جانم از حمید هیراد ♪

ریمیکس آهنگ بسیار شنیدنی خواننده خوب کشور حمید هیراد بنام نیمه ی جانم از رسانه آپ موزیک با دو کیفیت عالی

{ ریمیکس نیمه ی جانم توسط DJ M2 }

Download New Remix Nimeye Janam – Hamid Hiraad With text And Two Quality In UpMusic

Nime 2 دانلود ریمیکس آهنگ نیمه ی جانم از حمید هیراد

 

متن آهنگ نیمه جانم حمید هیراد

♪♫♪♫

یارم ای یار یار
مینشینم با تو و دورت حصار میکشم ناز چشمان تو را بی اختیار میکشم
مینشینی پیش من و تو ناز میکنی کام این دیوانه را هر شب تو باز میکنی
نیمه ی جانم ای
نیمه ی جانم چه حالی دارم اِمشب
روح و روانم آرام جهانم
هواتو دارم امشب
نیمه ی جانم ای نیمه ی جانم چه حالی دارم امشب
روح و روانم آشوب زمانم چه یاری دارم امشب


بارم ای یار یار بارم یار ای یار یار
جانم ای جان جان ای یارم یار ای یار یار ( 2 با تکرار )

Dime 2 دانلود ریمیکس آهنگ نیمه ی جانم از حمید هیراد

از عشقت بند بند این دل دیوانه میلرزد خرابم میکنی هردم خرابی با تو می ارزد
ندارم طاقت دل کندن از تو که هم جان از تو دارم هم تن از تو
آخه عاشق شده این دل پریشون شده این دل
عاشق شده این دل مست و مجنون شده این دل

نیمه ی جانم ای
نیمه ی جانم چه حالی دارم اِمشب
روح و روانم آرام جهانم
هواتو دارم امشب
نیمه ی جانم ای نیمه ی جانم چه حالی دارم امشب
روح و روانم آشوب زمانم چه یاری دارم امشب


بارم ای یار یار بارم یار ای یار یار
جانم ای جان جان ای یارم یار ای یار یار ( 2 با تکرار )

♪♫♪♫

ریمیکس آهنگ نیمه جانم

 
دانلود این آهنگ نیم بها ( نصف حجم  آهنگ ) از حجم مصرفی شما محاسبه میشود
متن:آپ موزیک

یک باکس

جهت سفارش تبلیغات کاملا رایگان شما کلیک کنید!



:: موضوعات مرتبط: دانلودکدۀ آهنگ , حمید هیراد , ,
:: برچسب‌ها: متن ریمیکس آهنگ نیمه ی جانم از حمید هیراد ♪ , دانلود آهنگ با لینک مستقیم , دانلود ریمیکس آهنگ نیمه ی جانم از حمید هیراد ♪ , دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم , دانلودکده آهنگ پاپیون ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به Papyonخوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان پاپیون و آدرس papyon.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 366
بازدید ماه : 3832
بازدید کل : 199745
تعداد مطالب : 513
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1

یک باکس

RSS

Powered By
loxblog.Com